Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και για την εξατομίκευση των υπηρεσιών μας η BeOnMove προσφέρει, κατόπιν δική σας επιλογής, τέσσερις μεθόδους πληρωμής για την εξόφληση της παραγγελίας σας.
Αντικαταβολή : εξόφληση κατά την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας. Η εξόφληση πραγματοποιείται στον συνεργαζόμενο μεταφορέα – σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας θέλετε να αποσταλεί – με την παράδοση των προϊόντων. Το τελικό κόστος της αντικαταβολής ενδέχεται να μεταβάλλεται ( καθώς είναι δυνατόν να ισχύουν επιπλέον επιβαρύνσεις )και είναι αυτό το οποίο αναγράφεταιπριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Το κόστος για την αντικαταβολή είναι 2€ ανά παραγγελία.
Χρεωστική – πιστωτική κάρτα : εξόφληση μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας τύπου [Visa ή Mastercard, … ] μέσω των υπηρεσιών της Eurobank Ergasias, το σύστημα ασφαλείας της οποίας είναι από τα πλέον ασφαλή παγκοσμίως.
Paypal : εξόφληση μέσω λογαριασμού Paypal. Εάν διαθέτετελογαριασμό στο Paypal, μπορείτε να ολοκληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας επιλέγοντας την επιλογή Paypal. Δεκτοί είναι όλοι οι τύποι καρτών (Visa, MasterCard, Maestro και American Express).
Μέσω τραπεζικού λογαριασμού / τραπεζικό έμβασμα :
*Εφόσον επιλέξετε την καταβολή του τιμήματοςμε τραπεζικό έμβασμα, θα λάβετε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ένα e-mail με όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε για να κάνετε την τραπεζική κατάθεση χρημάτων. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσα από την ιστοσελίδα της τράπεζά σας, μέσω e-banking, τηλεφωνικώς ή απευθείας σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα.
**Η εξόφληση πραγματοποιείται μέσω των κάτωθι συνεργαζόμενων τραπεζών. Έπειτα αποστείλετε με email την απόδειξη κατάθεσης για να επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας και να προχωρήσει η παραγγελία σας. Η προεξόφληση της παραγγελία σας θα γίνετε στον ακόλουθο λογαριασμό της Τράπεζας που συνεργαζόμαστε:
**Σημειωτέων ότι η BeOnMoveδιατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση ή την πραγματοποίηση παραγγελίας από πελάτη (φυσικό η νομική πρόσωπο) με τον οποίο εκκρεμεί δικαστική διαφορά.
Μέθοδοι αποστολής / παράδοσης προϊόντων
Τα επιλεγμένα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που έχετε υποδείξει στο βήμα “Παράδοση” κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας Elta Courier.
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων πραγματοποιείται εντός [2-4 εργασίμων ημερών] από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
Οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να αυξηθούν σε περίπτωση αργιών.
Για τις παραγγελίες που γίνονται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, ο χρόνος παράδοσης αρχίζει να μετράει από την επιβεβαίωση της πληρωμής.
Ανωτέρα βία: Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας η σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν μπορεί να αποδοθεί υπαιτιότητα της BeOnMove, η BeOnMove δεν ενέχει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) και ως εκ τούτου η BeOnMove δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση.
Έξοδα Αποστολ΄ής:
• Για παραγγελίες αξ΄ίας κάτω των 60€ τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από την περιοχή και το βάρος του προϊόντος. Κατά μέσο όρο είναι 3,50€ ανά παραγγελία.
• Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες αξίας άνω των 60€ (εξαιρούνται τα βαριά προϊόντα όπως οι μπάρες μπαλέτου)
Πολιτική ακύρωσης / επιστροφών
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
H BeOnMove παρέχει το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας υπό τους κάτωθι όρους:
Κατά την περίπτωση που δεν έχει γίνει η αποστολή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο e-mail ([email protected]) ή στο τηλέφωνο 2810 285001.
Κατά την περίπτωση που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να την επιστρέψετε με τον ίδιο ταχυμεταφορέα και έξοδα επιστροφής βαραίνουν τον πελάτη.
Αποστολή & Παράδοση στο Εξωτερικό
Η παράδοση παραγγελιών σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ίσως ενέχει επιπλέον έξοδα για τον παραλήπτη (φόρους, δασμούς, κλπ.) σύμφωνα με το εκάστοτε νομικό καθεστώς της κάθε χώρας ή περιοχής στην οποία παραδίδεται το δέμα. Ενημερωθείτε έγκαιρα από τον τοπικό σας αρμόδιο φορέα για τυχόν επιπλέον έξοδα που μπορεί να προκύψουν με την παράδοση της παραγγελίας σας.
Αν δεν παραλάβετε την παραγγελία εξωτερικού και από την στιγμή που λόγω υψηλών εξόδων εκτελωνισμού / επαναπατρισμού αυτή δεν μπορεί να επιστραφεί σε εμάς δεν μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας.
Επιστροφή προϊόντων
Η BeOnMove παρέχει το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων μας εντός 15 ημερολογιακών ημερών, αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής τους.
Οι πελάτες μας μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα μας ασκώντας το δικαίωμα αντικατάστασης/ αλλαγής τους τόσο με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο του ίδιου προϊόντος όσο και για την αλλαγή/αντικατάσταση τους με άλλο προϊόν της αρεσκείας τους, υπό την προϋπόθεση πάντοτε ότι υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα καθώς και ότι το προϊόν που θα επιστραφεί, θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται τοποθετημένο εντός της αρχικής συσκευασίας του.
Το κόστος των μεταφορικών αλλαγής επιβαρύνει τον πελάτη (3.5 €)
Τα έξοδα της επανάποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη (3.5 €)
Τα έξοδα αλλαγής προθέτονται στην νέα αντικαταβολή (+2 €) εάν υπάρχει διαφορά .
Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε καλσόν, κάλτσες, εσώρουχα, μαγιό και κοσμήματα, εκτός εάν είναι ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αγοράσετε εκπτωτικό προϊόν θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι δεν αλλάζεται ή επιστρέφεται. Δεν δεχόμαστε επιστροφές/αλλαγές στις προσφορές τύπου BLACK FRIDAY και σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τη χρήση ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ. Αλλαγές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ στο νούμερο σε αυτή την περίπτωση. Το κόστος των μεταφορικών αλλαγής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη (7€)
Επιστροφή Χρημάτων
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται εντός 15 εργασίμων ημερών,από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν, με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης. Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
Σημειωτέων ότι για την επιστροφή χρημάτων από την εταιρεία μας θα πρέπει να τηρούνται σωρευτικά οι κάτωθι προϋποθέσεις:
Το προϊόν και η κούτα που το συνοδεύει θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.
Για την επιστροφή των χρημάτων σαςθα πρέπει να μας αποστείλετε το προϊόν το οποίο θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο) καθώς και με συμπληρωμένο το σχετικό έντυπο (δήλωση υπαναχώρησης) που παραλάβατε μαζί με το προϊόν.
Ο ιστότοπός του χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας συμφωνείτε με την πολιτική απορρήτου μας